F Serhat Durmuş - La Calin Şarkı ve Sözler - Hey, Buradayım

POPULER

sPONSOR vE rEKLAM

15 Eylül 2018 Cumartesi

Serhat Durmuş - La Calin Şarkı ve Sözler


The Hug
Hug me, hug me, hug me
So tenderly and never let go,
Hug me, hug me, hug me
So tenderly and never let go,
hug me, hug me, hug me
Let your spring come…
(x2)
Sarıl bana
Sarıl bana, sarıl bana, sarıl bana,
Şefkatle ve asla bırakma…
Sarıl bana, sarıl bana, sarıl bana
Şefkatle ve asla bırakma…
Sarıl bana, sarıl bana, sarıl bana,
Baharın gelsin…
Sarıl bana, sarıl bana, sarıl bana,
Şefkatle ve asla bırakma…
Sarıl bana, sarıl bana, sarıl bana
Şefkatle ve asla bırakma…
Sarıl bana, sarıl bana, sarıl bana,
Baharın gelsin…



Tüm Müzik Ve Eglenceli Videolarının Bulunduğu Tek Büyük Web Sitesi...

Yayınlanma Tarihi : 15.09.2018

© Google'da Boş Boş Gezinenlerin Yeri ®
∆ Sabrımızın Ayarıyla Oynuyorlar Sabri Abi 😤
π Özgür Abi Takip Etsene Be ☠️
¥ Günde {} Öğün Video 😎

@ Contact me here: megasanal360@mail.com
© Copyright by KorsanMedya HD
Thanks for watching !
[ Sponsorluk Ve Görüşleriniz İçin Ulaşabilirsiniz ]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder