F Ücretsiz Blogger Teması 2019 SEO UYUMLU,REKLAM ALANI,ABONELİK,ADMİN - Hey, Buradayım

POPULER

sPONSOR vE rEKLAM

28 Eylül 2018 Cuma

Ücretsiz Blogger Teması 2019 SEO UYUMLU,REKLAM ALANI,ABONELİK,ADMİN


Cümleten Selamın Aleyküm Arkadaşlar. Bugün Sizlere Süper Ötesi bir Blogger Temasıyla Tanıştıracam. Evet neden süper ötesi çünkü ben kullanıyorum. Herşey elinizin altında. İsterseniz sitenin sade halini, isterseniz dolu halini, veyahut isterseniz kayıtları silip sizlere vereceğim. 

Bu temaya ben garanti veriyorum ve 100 yılda geçse sağlam kalacağına inanıyorum. Abonelik sistemi, Adminlik, Reklam Alanı, Kayıtların Şık Duruşu, SEO Uyumu, Telefon ve Androidler'de  kullanım kolaylığıyla göz alıyor. Malesef bu kadar emekten sonra bedava verecek halimiz yok :) 

Sitemiz Biraz Profesyonele Kaçıyor. Neden diyecek olursanız arkadaşlar o kadar para veriyorsunuz (  aslında tema fiyatı çok ucuz ) Kalitesiz tema vermeyeceğiz.  Kod bilgisi gerekiyor !

Sizlerde Temaya sahip olmak istiyorsanız Bizimle iletişime geçebilirsiniz.. Geçmeden önce biliyorum ki temanın fiyatını merak ediyorsunuz. Aşağıda Bulunan Tema Ekran Görüntülerini İncelemeyi ve Almak İstediğinizde İletişime Geçmeyi İhmal Etmeyiniz !

Temanın Fiyatı : 9.90 TL


İletişim Adreslerim : Web Sitem : www.paramekanim.blogspot.com


@ Contact me here: korsanmedya360@mail.com

© Copyright by Para Mekanim

Thanks for watching !

[ Sponsorluk Ve Görüşleriniz İçin Ulaşabilirsiniz ]


EN HIZLI PARA NASIL MI KAZANILIR ! ÜZERİME TIKLA


EN HIZLI PARA NASIL MI KAZANILIR ! ÜZERİME TIKLA




EN HIZLI PARA NASIL MI KAZANILIR ! ÜZERİME TIKLA



EN HIZLI PARA NASIL MI KAZANILIR ! ÜZERİME TIKLA

EN HIZLI PARA NASIL MI KAZANILIR ! ÜZERİME TIKLA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder